Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania od nas przesyłki, poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy zakupu. Jeśli zauważysz wadę produktu, poinformuj nas o tym niezwłocznie, nie póżniej jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Pobierz formularz zwrotu/reklamacji, dostępny na tej stronie, wypełnij go i dołącz do odsyłanej przesyłki. Formularz możesz również wysłać drogą elektroniczną, na adres: kontakt@swiadectwa.pl Odesłanie formularza nie jest konieczne, jednak znacznie usprawni procedurę zwrotu/ reklamacji.
  3. Nadaj przesyłkę zwrotną na adres:
    Swadectwa.pl ul. Oliwkowa 23/2 81-589 Gdynia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz Ty. W przypadku uznanej reklamacji, koszty przesyłki zwrotnej, zostaną Ci zwrócone. Dopisz na kopercie: ZWROT lub REKLAMACJANie wysyłaj towaru za pobraniem!
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu, jeśli produkt nie nosi śladów użytkowania, w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot pieniędzy. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania Twojej przesyłki.

Uwaga! Jeśli masz pytania bądź wątpliwości skontaktuj się z nami.

Od 8.00 do 21.00 możesz się z nami skontaktować telefonicznie.

Zadzwoń pod numer +48 501-47-79-79

Do zachowania terminu zwrotu wystarczy odesłanie nieużywanego towaru przed upływem 14 dni

Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

ZGADZAM SIĘ POLITYKA PRYWATNOŚCI